6 Ekim 2009 Salı

Rezaleti sinema modunda izleyenler,rezaleti yapan aktris modunda davrananlar!!!

Bu nedir ya?!?! Dışarı çıktığımda her köşede bir kızı döven çaresiz erkek,diğer köşede "ana kızı dövüyorlar" diyip hiç birşey yapmayan,birbirine işaret edip izlettiren mal toplumumuz.Bu hafta bu sahneyi tam 4.kez gördüm.Neler oluyor millete?Erkekler bu kadar mı çaresiz kaldınız?Kızlar bu kadar pardon ama korumasız mı oldunuz?İnanılmaz sinir bozucu bir şey.Daha iki gece önce arabadan zorla kaçıp trafikte ezilmekte olan inadına "imdat" diye bağıran bir kızcağız arkasından onu yakalamaya çabalayan iki tane erkek ve olanları görüp de sadece "izlemek" için duranarabalar.Hani yardım?!!Annem evin balkonundan bağırıp polisi aramasa millet devam edicek sinema gibi izlemeye olayı.Hayır anlamıyorum o kadar çok reklam çıkıyor artık "kadına şiddete hayır!" diye.Bu reklamı gördüğümden beri daha çok bu tarz olayları görmeye başladım.Acaba "lan bu kadar çok reklam yapılıyor nasıl bir duygu bu" diyip elini ayağını bir kıza karşı kaldırmayan erkeklerde meraktan bu"ayıba"mı uymaya kalkıyor da gün geçtikçe bu tarz olaylar göz önünde oluyor.Daha az önce ya markete ekmek almaya gittim bir erkek kızı evire çevire dövüyor millet izliyor.Şakalaşmıyorlar arkadaşım bir iki laf söyleyip müdahale etsenize.Marketten polisi arıyorum diye bağırdım da erkek kızı koluna aldı gitti.Benim babam bile ilkokuldayken bir erkek saldırmaya yönelik davranmaya kalkarsa ne yapmam gerektiğini gösterdi,insan can havliyle kendini korur "imdat" diye bağırırken.Gerçekten çok aşağılayıcı bir şey.Döven kişinin o yaptığı eylemi kendi bacısına,annesine biri yapsa oturup izler "e hak etmiştir" mi der? Bu ne ya valla çok kızdım ,kızgınım da! Kız milletine de kızıyorum.İnsan refleks olarak kendi canına zarar vermeye kalkan birine hiç mi tepki veremez?
Erkekler unutuyorlar herhalde o dövdükleri "cins" tarafından büyütülüyor ve hayatlarında en çok o insana uyan insanı arıyorlar bir ömür boyu mutlu olabilmek için.

Çok kızgınım dostum çoook!!!

2 yorum:

  1. siyah üzerine kullandığın yazı renklerini abartılı seviyorum mld. incogl.

    YanıtlaSil
  2. göz almayı seviyorum mrğz bycn (sesli harfsiz bi garip oldun ya )

    YanıtlaSil